Afaceri de la zero. Mihai Lambrino, un designer pasionat de vinuri, a creat împreună cu soţia sa un gastro wine bar sub brandul Vinto în Timişoara şi vrea să francizeze conceptul.

Un articol marca Ziarul Financiar

„Văd locaţii Vinto în Oradea, Sibiu, Braşov, Bucureşti şi Constanţa, cu un meniu local cu produse specifice.“

Vinto, un gastro wine bar situat stradal în centrul Timişoarei, s-a născut în 1 martie 2017, din curiozitatea şi dorinţa lui Mihai Lambrino şi a soţiei sale de a pune pe piaţă vinuri şi produse culinare pe care ei le-au degustat călătorind în toată lumea. Anul trecut, afacerea a generat venituri de 400.000 de euro, iar tânărul antreprenor se gândeşte acum să francizeze conceptul.

„Businessul a pornit din pasiune, eu şi soţia am călătorit foarte mult şi am început să vizităm crame şi restaurante, foarte multe în străinătate, să degustăm produse. Am început să învăţăm cum se fac foarte multe lucruri şi am simţit nevoia să le exprimăm şi noi cumva. În 2011, am făcut un magazin online de vinuri“, îşi aminteşte Mihai Lambrino, cofondatorul Vinto. El povesteşte că în urmă cu trei ani a deschis Vinto cu un portofoliu de 200 de etichete de vin, iar acum are 230 şi un meniu inspirat din zona mediteraneană, în special. Amenajarea spaţiului şi degustarea primelor produse au durat mai bine de un an, iar investiţia iniţială a fost de circa 100.000 de de euro.

Cititi continuarea articolului in  Ziarul Financiar.