Trecut printr-un liceu de mate-fizică și o facultate de design, pentru Mihai Lambrino au urmat în jur de 10 ani de proiecte de design interior, graphic design și branding, în paralel cu activitatea administrativă într-o agenție de outdoor. Dar totul a început de fapt după ce și-a cunoscut soția, Codruța, împreună cu care și-a dus pasiunea pentru vin la nivelul de business. Iar de la shopul online Selected Wines, deschis în 2013, anul trecut cei doi au intrat pe piața HoReCa din Timișoara prin deschiderea Vinto Gastro Wine Bar.
Conceptul Vinto
Vinto se adresează iubitorilor de bun gust, iubitorilor de vin şi gastronomie, celos care apreciază calitatea ingredientelor care stau la baza preparatelor culinare. Conceptul se adresează atât celor care doresc să aibă o experienţă culinară completă alături de cele mai bune şi mai bine asociate vinuri, dar şi celor care vor să deguste vin, lor oferindu-le un meniu complex însumând 230 etichete, dintre care faptul că 49 sunt disponibile la pahar ne încadrează în ceea ce trebuie să fie un wine bar.
Categorii de clienţi
Absolut orice categorie de client este importantă pentru noi. Ne plac oamenii, iar Vinto este dedicat lor. Deşi e greu să împaci toate gusturile, încercam sa facem din Vinto un „acasă” pentru orice client ne calcă pragul. Unul dintre factori care ne diferenţiază cel mai mult este efortul puternic în direcţia obţinerii feedback-ului de la clienţii casei, care să ne ghideze în a îmbunătăți ceea ce Vinto poate oferi.
Calitatea de gazde
Întotdeauna ne-am imaginat Vinto precum un mare, încăpător şi primitor living room. Toţi cei ce ne calcă pragul sunt precum nişte musafiri, parcă cei cu rezervare sunt cei de care ştii, iar cei fără rezervare sunt ca acei oaspeţi care te surprind, pentru noi, toţi fiind bineveniţi 🙂 Cu cât livingul este mai plin, cu atât suntem mai bucuroși şi mai împliniţi. Cea mai mare satisfacție este clientul mulțumit care revine.